Wednesday, January 1, 2014

Selamat tahun baru 2014!!!!

Hadui..tahun baru pun dah muncul..berat? Masih berat dan mcm bertambah berat!!!! Mmg parah ni....

So setelah ditimbang bahagi tolak... Ini semua sbb paspud (fastfood) jahat sgt ni.... Asek nk mkan yg senang2 dan cpt je.huhuhuuuu...

Mmg..aku nekad lagi... Tahun 2014... Aku nak lancarkan REGIM PEGI JAHANAM KAW FASTFOOD!!!!!

Truk sangat diri aku ni dah rasanya..lom peknen sampai skang.  Aku syak rahim atau ovari aku ni penuh ngn lemak dan semak samun...

Tmpat gym dah ada..semua pompuan lagi ..tah apa alasan lagi xtau la... Mgkin masa.. tapi ini bkn alasan weh.... Huhuhu masa kena cari... Gemok??? Mmg kna kuatkan jiwa utk diettttttttt.huhu.....

3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete