Sunday, September 25, 2011

okeh dah seminggu!

konon dari hari aku post entry yg lepas..siap dengan short term goals, long term goal sume....agak2 aku berjaya x? hahaha..

bagus korang memey bijak...AKU X BERJAYA!!! sangat benci dengan diri sendiri..uhuhuhu...

...marikiter review balik..uhuks...so sepanjang minggu sudah aku berjanji dengan diri sendiri konon nk achieve ni.....

1. no fasfood-DONE dengan jayanya satu jenis paspud pon x sentuh the whole week....

2. nasi separuh-xde maknanya...nasi masih gagal nk control dari amik separuh...cuba kdg2 tensen sangat..terus ade 2,3 hari x amik nasik sepanjang minggu nih...

3. air 3 liter sehari-memang ke laut...dengan alasan aku malasnyer nak masak air biler kat umah..so arapkan air yg ad ekat opis..rasanya memey x sampai 3 liter sehari..uhuhuhu

4. exercise 10minit sehari-yg nih buat..tapi selalunyer x sampai 10 minit pon..sampai 5 minit pon dah kire syukur..tapi ade jugak ari yg miss buat... 
 
so skang ape patut buat? mengalah?? never..NEVER EVER okeh!! so..misi untuk minggu seterusnya..aku nak mulakan lagi dengan gigih..ape goal seterusnya...esok jela aku post...malam nih balik nk muhasabah diri balik.....korang pon sama..jgn mengalah k!!!

No comments:

Post a Comment