Friday, March 16, 2012

bod** punyer C***!!!!



ha...kan dah mendapat.....pagi2 buat mood nk keje aku hilang...dahla perut x berapa sedap..asek CB jek..nih pasal ci**2 yg ade kat keliling aku ni la....

dah sorg nih lnggar bos aku punyer keta.....so..bayar jela..ape nak bsing2..ko langgar kete merce dia kot!!! bongok...dah buat aku kacau bile aku nila org tgh boss kna pegi mintak duit dari dia suruh bayar...ARGHHH!!! sebab boss aku pon dah xtahan die asek nk mintak kurang...boss aku dah bagi ko diskaun pon la....haduiyaiii!!!!

dia dah bayar... cek tu plak ade prob.bley plak die terlupa letak tahun dekat tarikh tu.....dah kna mintak balik cek yang baru...now dia bagi 2 cek asing2 plak dah...haduila....aku plak bongok x baca btoi2 pegi sain je surat on behalf mase amik cek tersebut.....

dalam tuh dia ade tulis... "will not responsible if the cheque got errors"...damn!! matila kalo 2 cek ni bermasalah lagi..die xmau issue yg baru dah...xpasal2 aku pon terjebak skang..knapa aku plak yang terlibat sama ni....mestila aku terlibat pasainya aku yang jadik on behalf pegi amik cek tu tadik!!!!!


bodoh..bodoh...bodoh...sape yg bodoh?? dua2....ci** yang dok bertengkar..dan aku melayu yang jadik org tgh....benci!!!!!!!

maaf..kerana geram...aku terpaksa luahkan di sini....:( huhu

No comments:

Post a Comment