Saturday, March 20, 2010

Minggu Pertama

...so kat sni aku catat sume perihal aku diet la heh...

MINGGU PERTAMA
START:15/03/2010

inilah aku!! suhaini a.k.a peserta 3 days DETOX(3DD)yang nk kurus bersama k.zel..hehehe..
































77KG
ahahaha..amik ko! GEMOK melmpau nih

*maaflah penimbang nih da lama xguna dah berhabuk dan buruk..tp nih jela satu2nya penimbang yg aku ade..uuhuhu...(sejak aku benci aku gemok, aku simpan je penimbang nih)


selepas 1st day DETOX:16/03/2010















77KG
igtkan ade perubahan tapi sama je!! cesss...
tapi pasan x penimbang nih dah cun sket...(aku cuci habuk2 tu sket...sket je) ahahah....



3rd day (END): 17/03/2010















75kg
terkejut + x caya!!! what!! dah turun...wohooooooooo!! menakjubkan!!
(maaflah..penimbang nih pic die senget sket sbb mak sy yg tolong amikkan) hehehe













No comments:

Post a Comment