Wednesday, March 24, 2010

result minggu fes..:)


diam x diam..dah 2 minggu rupenyer..wah result minggu 1 dah kuar..hehehe...para peserta kemain dasat masing2..aku bukak tgok blog korg..hoho..sume detail dan terperinci..makan ape..amik ape...aiseh..aku nyer blog??wohooo.mls giler mo update..truk btoi..pape pon untuk minggu nih aku dah stat smlm tau..cume pic lom upload lagik...hehehe..sabo2..arini last day untuk minggu nih.sok pagi leh amik pic....pas amik pic..aku sekali harung je upload skali..mls byk2 kali..(mklm la pakai kabel..terhegeh2) hehehe...

o yer..tadik ada terbca update terbaru..now nama kontes nih dah tukar...."3DAYS-FOOD CONTROL"..Mungkin pihak penganjur rasa nama nih lebey seswai..so oklah..aku ikotkan aje..ape2 pon...DETOX ttp detox......marilah..kiter hindarkan mknan bergula,bergaram,berminyak..(payah..asek lapo jek) huhuhu

No comments:

Post a Comment