Sunday, May 9, 2010

Minggu ke 8

yes!!! akhirnya berakhir suda 3DFC aku untuk 8 minggu!! untuk minggu nih aku berpuasa almost 5hari..wooohooo...mmg mengujakan result die..alhamdulillah..perut ada rasa kempis sket dan time solat badan ada rasa lebih ringan berbanding sebelum2 nih...tp time berbuka aku xkan hentam giler2 babas la..masih mngamalkan buah2an sihat dan paling panting..aku x amik perahan buah2an masam sebab takut perut kosong time posa..nnti pedih plak jadinya sbb gastrik so..aku ganti dengan minum susu+ oat...yeps..totally berkesan..alhamdulillah..maka dengan ini aku umumkan berat yg terakhir untuk minggu terakhir nih...


1st day 3DFC= 70kg
Last day 3DFC= 67.5kg

woohoo!! ati amat gembira dan ape2 pon...pas dah 8 minggu nih berakhir..aku ttp akan jaga mkn.sbb nk kawen taun depan!! ahahaha..insyaAllah korg sume doa2kanla aku..mana tau aku merasa dapat pakai baju lawa2 time kawen nnti(berangan padahal lmbat g) hehehe..pape pon..thanx to penganjur..aku suke sgt sbb dapat join sampi ke akhir rancangan..

latest pic??ups..nnti dulu..kna pakai lawa2 then amik gambo kasik tunjuk k:) tguuuuu..akan diupload x laam g..insyaAllah:)

No comments:

Post a Comment