Thursday, May 6, 2010

PENING!!!

wokeh2..mari kiter trace balik katne kesilapan yg dilakukan oleh aku yg mengong ini??hm.... mula2....


mula ngn yang nih...time nih aku x anta pape result..sbb aku upload tersgt la lmbt n x sms pape pon kat k.zel yg comel itu...so sini patutnya result aku ialah

1st day detox=72kg
3rd day detox=71.5kg

kira ini berat sepatutnya yg berada di jadual ini...then...



so..result minggu 6 ialah begini..hm....



sepatutnya result minggu 6 aku...
1st day detox=70.1kg
3rd day detox=69.5kg

so..setel tang sni...now..minggu ke 7 sudah!! ahahaha...nih aku msg jek sama k.zel bagitau kata "kak saya kena penalti!!" masih igt lagi sms ini..walopon mcm mimpi2 ayam...

1st day detox=72.0kg
3rd day detox=71.5kg

result nih aku sure sbb aku sms je k.zel.dan bukti sms tersebut bertarikh 2hb may suda....uhuhuhu...maka dengan lagi bukti kukuhnya...faiza haris juga dah ada result minggu ke 7... dengan itu juge bermakna..k.zel..akak telah ter miss satu minggu punyer result:) ehehehe..iaitu minggu 7:)

yakin..yakin...tapi kalo salah juge siler warning saya..uuhuhuhu..:P

No comments:

Post a Comment