Thursday, September 9, 2010

29th day

so..hari ke 29 pon tiba tanpa segan silunyer...mmg ajaib la rasa..baru macam semalam je start pose..tp niha dah dekat penhujungnyer..uhuhu..sayu pon ade..mcm2 rasa..

so mase hari ke 29 ni aku dah sihat..walopon xsepenuhnyer..tapi hampir recover ;a juge..di mana selera makan aku menjadi2...(mmg dah sihat la tuh) hehehe

tapi sebelum itu...masa selera mkn aku xde tuh..aku sempat timbang..so berat dah turun 2kg weh! yaahahaha...mmg bes...walopon 2kg tuh ..erm...sehari raya pon dah leh naik balik byk tuh kot.hehehe:)

so menu aku hari ke-29 ialah:-

sahur..
nasi putih separuh
lauk telur dadar

berbuka..
nasi separuh
ayam percik
air suam segelas

mmg itu jela menunyer..ok la ..berbanding hari2 demam..mmg aku nasi xlalu langsung weh..giler hape...mau x lemau aku..hehe

No comments:

Post a Comment