Tuesday, September 14, 2010

RAYA 2010!

mak ai...giler sungguh dirasakan biler aku x update pasai posa hari ke 30 itu...hehe..bukan ape..trus terang..kn aku demam..biler demam mmg xde mud..biler xde mud..ha amikla..mmg aku xde update! hahaha...

so berbalik kepada tajuk di atas..mmg kiter dah beraya...erm..hari ni..dah hari ke...4 oi...eh ke5 sudah!! cepatnyer.tapi aku masih dalam mud cuti..amik ko..aku amik direct seminggu cuti berhari raya nan indah bersama keluarga...hahaha...sronok sungguh!

so raya kalini..aku agak control mkn..control yg bagaimana?? mari la sama2 kiter hayati...haha

1. raya 1st-sekarang...aku x makan lemang pon(sbb bukan fav aku) tapi mkn rendang..nasi impit berkampit2....hoho

2. makan soto bertambah 3-5 kali sehari..giler ko!(aku x amik nasi dahla)

3. minum...minuman berais sahaja..(adoi smpi harini aku kencing x lawas..tulon!)

4. p kenduri kawan aku kawen...makan ala kadar je(sbb lauk die sume habis dibaham tetamu yg lebih awai)

5. buat open haus kat umah..punyer la sebuk melayan tetamu sampai aku x de selera nk mkn(ni baru btoi jaga makan) haha..

p/s: so kesimpulan di sini.kalo ko rasa nak putus urat pinggang buatla open haus...di mana ko organize sume..JGN pakai katering...pastu sure esoknyer org puji ko.."eh nmpk susut sketla"hahahaha..sekian..:)

No comments:

Post a Comment