Sunday, February 6, 2011

bila result nk kuar ni?

ehem..dengan ini aku nk maklumkan pada peserta SNTN semua agar bertenang dan bersabar menanti result contest ni eh..bukan ape..bagi peluang pada peserta2 yg x update2 lagi status berat dan gambar mereka di akhir pertandingan 31.01.2010 tempohari..sebab hari kiter tamat tu ramai yg dah start cuti...

macam aku pon sama...semua dah setel..pic scale n pic diri sendiri semua pon dah amik...cumanya x dapat nk upload sebab kabel camera tertinggal kat opis!! uhuhu..so dengan ini.. aku umumkan berat n pic aku tu esok jela...haha:P

dan setelah tamat SNTN aritu..aku masih x makan nasik...konon nk bertahan sampai 6 bulan akan datang..tapi tiba2 aku 'termakan' suda nasik semalam!!! hahahaha...mmg hampeh....so disebabkan dah termakan nasik..maka aku akan berdiet SNTN sorang2 pada time weekdays sahaja...time weekend..aku ishtiharkan makan nasik dibenarkan..hahaha..
bukti! sedut dari pesbuk..

inila padahnyer biler dah xde kontes nk join...so for those yg buat kontes...tolong ajak aku eh!!!!!!!!!!!! tolong...........ajak....:) ok till then insyaAllah ari selasa aku update pemenang2 SNTN kiter ni k....

arini last n final day cuti..sedey! huk2...sok kroje oi..kroje!!!!huhu

No comments:

Post a Comment