Monday, January 31, 2011

FINAL day SNTN

at last.....tiba dah hari terakhir...macam kejap je eh..pejam celik..pejam celik....sries dah 2 bulan kiter sama2 megharungi menatang x makan nasi ni....mmg kental la korang!! tabik spring seh!

so..jgn lupe update berat korang pada hari ini...dan esok korang dah buleh mkn nasi jenis ape pon jua..hehe...
aku kat sini memang x dapat nk update berat lagi sebab penimbang aku yg dikasihi berada di shah alam..huhu..so nak tanak mmg berat tuan rumah minggu depan la jawabnyer baru di papaekan..hope peserta2 sekalian x marah aku yek..huhu
*yg ni adela kat umah..haha

tapi tgokla keadaan..kalo aku ada keluar ke ape..aku cilok la tumpang timbang kat mana2..huhu..mmg mcm naik je di ujung2 ni..sries..x tipu...sebab sejak balik umah ni..selera makan makanan yg mak masak mmg mengujakan sampai terlawan dah rasanya..but still no nasik...just ratah lauk yg tanpa henti2 pon leh wat kalori bertmbah juge..huk....


4 comments:

  1. ahahaha~ aku pun dah cecah angka 7+.+...berat terkini 79.4kg. fuiiii~~

    ReplyDelete
  2. trimas. jom selebret mlm ni wei! mkn kuetiau ke ape ke? :P

    ReplyDelete
  3. hui! trusssssss....jom aje..wa no prob..nk jumpe mane?

    ReplyDelete