Sunday, January 23, 2011

nak puasa

aku rasa cam nk puasa la minggu depan ni..kire stat esok..puasa yg wajib ganti pon x buat lagi..so rasanyer esok masa terbaik nk buat and start...

haha..ini pon nk citer dalam blog...tapi pedulik ape aku...jnji aku rasa bersemnagat nk buat biler dah tulis dalam blog.pasai apa?pasai...aku punyer pasai la nk bgtau org ke idak...miahahaha

so mlm nih pasang niat siap2..sok kena puasa..hope x kecundang di tgh jalan sebab aku punyer time table lecture nk kater penuh..idak la jugak..penuh2 ayam jek:)

ESOK PUASA! jom.....btoikan niat siap2..puasa bukan sebab nk kurus..tapi sebab nk ganti yg wajib dan sihat selama masih idup ni..aminnnnn............

3 comments:

  1. ok jom...am start pose hari selase...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah daku dah habes ganti posa taun lepas...skng payah benor nak posa sunat senin khamis dulu2 rahjin le jugakkk...grrrr...marah marah marah neh

    ReplyDelete