Friday, January 21, 2011

sedapnyer bubur nasi

semalam member serumah buat bubur nasi...punyerla aku menggigil2 terliur nak makan sangat2 sebab bau die sgt best oi!!..uhuhuhuhu...

....dah nk ujung2 da ni..come on la.jgn buat hal weh......pas ni leh mkn cam bese dah..cuma beringat2 limitkan kuantiti....so aku pon cepat2 masuk bilik...on lagu2 besh...TIDO! ahahaha...biler bangun nafsu nk mkn bubur nasi tuh ilang dah..tgok die mkn pon rilek jek..hehe..lalala..boleh je sebenarnyer..hehe

so...kdg2 dalam kiter x duga bnyak je dugaan yg datang...so semangat ni mujur kuat..hahaha...sebab dalam idup aku ni..dua jenis nasi je yg bley buat aku jiwa kacau....

1.nasi lemak

2.bubur nasi

mmg dua ni aku selalu cam geram n mkn byk2 je kalo ada depan mata...cuma dalam 2 bulan ni bertahan sampai menggigil2 rasa...punyerla teruk...hahahahaha...

7 comments:

  1. Tuan Tanah....

    Sedapnye bubur nasik & nasik lemak tu.. Alahaii terliur pulak..

    Tapi kan u try wat bubur oat.. Rasa sebijik macam bubur nasik. Jangan pakai oat yang dah campur gula. Pakai Oat kosong, wat kuah ala2 sup..Masuk oat 2-3 sudu.. Sedapp jugakk

    ReplyDelete
  2. he he he...mmg 2 mknn tu buat kite terliur gak...

    ReplyDelete
  3. si cantek- o..yeke..ok must try later..hehe:)
    noorz+lin-siler kuatkan semnagat anda..baper hari je dah ni..huhu

    ReplyDelete
  4. oat tu bagus buat sarapan. kenyang boleh tahan sampai petang...ok la, takat 2pm je la. hahaha

    aku biasa buat, panaskan susu (microwave/dapur) bancuh dgn jem sesudu, pastu gaul dgn oat. buat la dlm semangkuk. nyam2!

    ReplyDelete
  5. aku ni oat x berapa nk lalu la weh..sebab die tawar sangat..aku suke nestum..manis2 ayam camtuh..tapi nestum punyer khasiat not as gud as oat...xpe2 pasni aku try la mkn oat selalu...kalo amik yg 3 in 1 ok ke? ke kna amik yg perlu masak tu jugak?

    ReplyDelete
  6. tu la aku bubuh jem. bagi manis2 ayam. pastu nak bubuh pisang ke, epal ke ape ke ok gak. dan aku pun x masak betul2. bancuh dgn susu panas je. bukan masak atas api sampai mendidih ke ape. panaskan susu, bagi suam2 buku lali je. hahaha

    ReplyDelete