Saturday, January 29, 2011

harini dah 29 jan 2011

fulamak...ade dua hari lagi!!! jgn x caya...tapi biler pk2 balik aku mcm nk sambung je terus x mkn nasik ni selama bbrapa bulan lagi...sebab ade positif efek kan..so nape nk membazir plak...tambahan lagi perbelanjaan tnpa mkn nasik ni so far aku tgk agak memberangsangkan..di mana..selaku seorang bujang..biler x payah mkn nasik..aku akan lebih cenderung kepada tidak ke kedai2 nasi campur...

biler x pegi kedai2 nasik campo....aku xdela belanja setiap hari rm4-5 dah...tapi telah tukar kepada..bberapa sen je,...iaitu mkn roti bun contohnyer..baru rm0.80 paling mahai pon...(ikut jenis jugak la) ataupon aku amik biskut dalam tin je....untuk wat lapik perut tghari..then air minum byk2..air kosong dah tentu free...hehe..

balik keje..mlm..xde nk mkn ape kdg2..kalo lapar pon koman2 makan megi..xpon roti lagi..xpon coklet je...so baru rm bape tuh? mmg jimat ni..ahahaha

so esoknyer bekpes...mmg x mkn bekpes..dah try dah amik..tapi aku akan sakit perut memulas2..jadinyer...pagi tuh akn bertahan sampi lunch....then ulang balik mkn benda2 yg sama...nmpk mcm merepek je..tapi cukup untuk aku seorg je kenyang sudeh...hehe...5 hari je pon..(isnin-jumaat) ..ari sabtu ahad g umah kakak aku kat sh.alam die masak sedap2 leh la meratah ape patot smpi kenyang...terbaekkk!! hehe

so misi untuk kuruskan badan aku akan teruskan walopon kontes dah tamat..sebab misi berjimat juga perlu dilaksanakan..hehe:D

No comments:

Post a Comment