Thursday, January 13, 2011

stress tapi gemok?

sejak2 jadi tenaga pengajar ni....masalah dalaman makin truk la...batuk x henti2 sebab surround ekon dan kat luar plak panas...ujan x menentu pastu kena balik umah yg jauh untuk berulang...ditambah juge ngn poket yg kering makin menggigilkan suasana la weh!!

so...setakat ni biler nk masuk ngajar je..aku yg stress.nape tah..mungkin sebab  kna face muka student2 yg bajet hebat2 dan aku yg kena prepare ape nk ajar secara bersungguh2..sebab nk bagi seorang manusia tu pandai bukan kerja mudah la weh...
aku rasa mcm boleh kurus je kalo camni berterusan..ahahaha...tapi malangnyer..biler stress..aku nih makin kuat makan...makan choclate..uhuhu:(adoila....penin aku camni...sebab ada member aku ckp..mkn coklet boleh reduce stress.tapi now mcm dah addicted plak...adoi..matila camni!!!!


p/s.........tgok...sedap kan??uhuhuhu coklet...cokolat....ceklat?hmmmmm...adui

4 comments:

  1. yup betul tu..ade elemen dlm coklat yg bley reduce stress dan mmbantu kurangkan berat badan (kafein)- tapi dark coklat la..yg 75% cocoa dan ke atas

    kalo coklat biase..penuh dgn lemak dan gule jer..itu yg menggemukkan :)

    I luv bitter-sweet-dark-chocolate:

    ReplyDelete
  2. uiks..yakah..kena dark choclate eh..adui..sy dahla selalu hentam cadbury la....tobleron la...kinder bueno la...hahaha..mmg yg manis2 jek..aiseh dah start kna ubah habit ni..uhuhu

    ReplyDelete
  3. kalo stres, pegi la bersenam. aerobik ke, jog ke, ape ke.

    ko nak aku syarah dari segi saintifik ke? hahaha

    ReplyDelete
  4. encik jambu..mekasih...jasamu dikenang..siler simpan skrip syarahan terbabit..ahahaha..

    ReplyDelete