Tuesday, January 18, 2011

7th week - Say No To Nasi

fuiyo...dah mengjangkau ke angka minggu ke 7 sudah weh!!!!!!!!!!!!!!
so ini dia berat aku yg terkini...tada........hahahaha



hanya turun 100g sajork..padanla muke...xde senaman dijalankan memandangkan belum dapat bilik sewa time ni...so now dah ade bilik sewa di mana aku perlu memanjat tangga sehingga tingkat 4 (atas sekali) kalo x..tidolah kat tangga..huhu...so dengan harapan dis week banyak sket la turunnyer hasil usaha bersenaman di tangga 2x sehari..hahahahha


tapi masa minggu ke 7 ni..aku dah hampir2 nk putus asa dah..sebab x tahan tgok nasik lemak kat umah akak aku aritu..sedap die kemain lagi..sebab ada bau daun pisang...tambah plak ngn ahli keluarga yg makan time tu sume pon x ckup sebungkus..hadoi.mmg dah capai dah..pk2 balik...jangan2...jangan makan nasik..kang terkeluar carta...rugi jek dah dekat ujung2..huhu...xmau jadi cam NINI..ahahah menyesal sudah...xpe...buleh kip on lagi k...xsemestinyer dalam kontes je kan..lek tau.jgn stress2....hehe...anda pon pasti berjaya...chaiyok!!!

mujur aku mmpu bertahan..........mesti bertahan!! walau sehebat mana pon godaan..nafsu je sume tuh..hehe:P

5 comments:

  1. akak.,=. nak bgtau. saye tarik diri. susah nak online la skrg.. sorrryyy. Btw Gooeluck for all

    ReplyDelete
  2. uiks..dah nk tarik diri.kalau rasa susah nk online bagi details thru sms pon akak terima jek...tapi up to u....all d best gak..:)

    ReplyDelete
  3. seorang lagi kecundang...isk3

    apsal kat sini ko bleh plak umumkan kg ko? kat FB xleh plak? hahaha :P

    ReplyDelete
  4. sini x de yg knai aku...yg kat fb...ramaiiiiiiiiiiiiiiii!!!! yg knai aku..ahahahahaha...

    ReplyDelete
  5. aini...Cik Jue pun tarik diri gak..(nak tarik bawak ke mana ntah).Sebab x dpt nak bagi komitmen,dah 2 minggu berat x update.Kalau buat contest lagi jgn lupa Cik Jue yer.

    ReplyDelete