Saturday, January 29, 2011

kelab DIET

tgh aku dok search...jalan2 tgok ape encik google sediakan pasal hal2 diet x makan nasik ni..aku terjumpa satu forum tajuk... KELAB DIET ONLINE 

korang bayangkan...topik ni start tahun 2008..tapi sampai harini pon ade lagi pengomen2 kat forum tu.....hehe..

menarik..mula2 baca gitu2 jek..tapi ramai betul pengomen2 tegar dalam tu..so aku truskan la pembacaan...memang kebanyakkan nyer akan kata..try x mkn nasik selama 6 bulan..pasti kurus..hoho

ini mmg menarik..macam tau2 jek aku nk sambung etika x mkn nasik yg dah nak 2 bulan ni ke bulan2 seterusnya..maka pas dah baca..aku nekad..nk sambung x mkn nasik selama 4 bulan lagi..yahahaha..barula jadik 6 bulan..kiter tgok ape hasilnyer..

ade yg bgtau dalam tu...
"diet atkins x elok diamalkan untuk jangka masa yg terlalu panjang..ade masa tertentu"
huiks...so sape2 yg ade info pasal ni..leh sharing2..:)

leh join kat sini...



or sini...

3 comments:

  1. Hi... Jom la join kelab ni.. Kalau kat KDO ni ade 2 versi.. 1 versi forum, 1 lagi versi Facebook. Kat Facebook search je Kelab Diet Online.. Dalam tu memang ramai ahli yang sedang berdiet. Ade jugak 1 of the member penah mention pasal dia join u punya contest SNTN tu..

    Jom Jom ramaikan KDO. Berbaloi sebab member dalam tu sume supportive :)

    ReplyDelete
  2. oo..ok:D thanx for the info..orite sekarang juge nk JOIN KDO ni...hahaha:D terbaekk!

    ReplyDelete
  3. betul ker selain dari fb kat mane nak shering web 2..buleh bagi alamat..

    ReplyDelete