Thursday, January 27, 2011

minggu ni..minggu last..

so memandangkan hanya tinggal beberapa hari je lagi untuk kontes anjuran aku ni...SAY NO TO NASi...akan tamat..macam x percaya perut dah lama x terima nasik...mcm mimpi dah 2 bulan buat2 x nampak je nasi tu..

so keadaan badan macam dah terbiasa dengan xdenya nasi ..walaupon kadang2 ada la terliur2 tu..tapi..bese2 jek..xdela teruk meno khen..haha...

pada yg masih in d kontes bersiap sedialah korang untuk update secepat mungkin berat badan masing2.perlu diingatkan...update gambar adalah sekurang2nyer sampai hari RABU ..02.02.2011...kalau ade yg x buleh gak..jgn risau..sebelum ISNIN depannyer satu lagi pon aku terima lagi..maklumlah..time2 cuti camni mane jadahnyer nk pegi keje la hape bagai kan..tapi biler time tuh korg dah terhentam nasik...berat dah naik..jgn salahkan aku..ahahaha...so nk senang...korang leh je sms aku ke..tinggal komen kat mane2 ke..supaya aku ter alert dengan berat yg korang dah update tu k..tapi gambar wajib update!!! (sebelum+selepas)

lagi..hm..pemenang kalini aku akan amik 3 orang yg tertinggi kadar penurunannyer...dan 1 orang akan terima saguhati..jeng2......saguhati untuk ape? tungguuuu~~ hehe....kezutan..! pada yang 3 orang tu duit yg terkumpul adalah RM290..so akan dibahagi sama bnyak la yer..jgn nk tamak ok...

untuk pngetahuan..aku blom cek lagi sape2 yg mungkin bakal menang ni..so sama2la kiter nantikan k..hehe

p/s-usaha nk puasa seminggu ni memang batal sebab aku hnya berjaya ganti 1 hari jek...pastu mengalami kekeringan tekak yg teruk..sebab mngajar kan perlu bersemangat dan bersungguh2..so itu la yg berlaku..huhu

1 comment:

  1. 3 pemenang jerk yg lain x menang x dpt apa he3...usaha keras ni jugak...

    ReplyDelete