Wednesday, January 5, 2011

darah ape...

hurm..semalam x menyempat2 time aku balik keje...kakak aku kat umah tu tiba2 je x mnyabo2 nak bg aku kertas yg die print guna printer tempat keje die...aku pon dalam penat lelah x hilang lagik..tgokla sekali imbas..ape tah pasal diet2 menatang ape tah..

aku solat dulu..pas da solat..aku pon tgok la..ape bendala yg kakak aku kecoh sgt ni...ooooo..rupenyer pasal diet ikut jenis darah..."padanla akak x turun2 eni....diet..tapi mkn yg org jenis darah A x boleh mkn..." ahahhahaa..aku ketawa jek dengar die kater camtu...so aku pon truskan pembacaan....darah O xleh amik itu la inila...darah AB..camtu camni...kedebak kedebuk..abisla baca...

"weh eni...akak rasa ko pon same cm akak la...ko msti da salah amik jenis diet...ko amik darah org lain punyer diet..ko hentam jek..tu pasal ko x turun2..by the way ko darah pe eni?"

aku pon terdiam..mungkin ade benarnyer gak tu....lama aku diam..baru aku jawab...."kak..masalhnyer eni ni darah jenis ape pon eni x penah tau!!" hahahahaha...guling2 akak aku ketawa sambil amik balik kertas die print kat opis tuh..."ceh buang karan jek..dah! p cek dulu ko tu darah jenis ape..nnti akak bagi balik list ni..hampeh" ngeeeeeeeeeee~~ sengih sajork la aku:P

4 comments:

  1. tu pun betul jugak. sambil2 cek darah tu, boleh la cek gula, kolesterol dsb. menjaga kesihatan secara total ;)

    kat klinik kerajaan percuma je pun...

    ReplyDelete
  2. salam

    saya pun sedih la kan, sbb saya memang tak sentuh langsung nasi ni, cuma hari tu kawan saya bertunang, saya nak elak makan nasi, saya makan la tapai, tapi saya memang terlupa, sebab tu baru ni saya baru teringat, tu saya tanya akak tu...

    ReplyDelete
  3. takpe sissyira..teruskan jugak usaha tu walopon dah tekeluar..bley je cont masa sendrik kan..chaiyokk....

    ReplyDelete
  4. yup..btoi tu syira/...jgn sedey k:)

    ReplyDelete