Tuesday, July 19, 2011

asal nampak lain2?

ok...tadik aku belek2 pic diri sendiri sebab aku tau xde sape yang mmg keje die p belek diri orang lain then buat perbandingan! giler namanye tu...so ini adalah outcome yang jelas, nyata dan jitu dari segi pemerhatian aku.....yang nampaknyer sangat kurang prihatin.hahaha..

ni masa bulan February,2011..sebelum di"kerisik"


 ni masa bulanMarch3, 2011..time di"kerisik"


 nih bulan June,2011 mase nih telah menjadi "kunang2" org

ini bulan Julai,2011 selepas menjadi "kunang2"

so now....nampak tak ape yang aku nampak....hahaha....semua nampak bentuk badan sangat lain2..kejap rasa nampak kurus..kejap rasa nampak kembang...so apekah maknanya????hahaha..

ok, ade byk makna...
1. angle gamba buat seseorang punyer saiz kelihatan lain2
2. aku mmg suke kembang dan kuncup
3. aku perlukan pressure untuk kurus
4. aku akan gemok dalam sekelip mata
5. aku x pernah kurus pon...
6. pakaian tu wat seseorg nampak lain saiz..haha(terutama tudung)

jadi yg mana satu? tah ler...aku pon xsure..uhuhuhu...yg aku sure...aku perlu kurus!!!!!!!!!!!kurus!!!!!!!!!!!! dan kurus!!!!! sebab aku rasa...saiz aku x pernah berubah pon.....cuma angle setiap gamba tu ade kala buat nampk kurus dan gemok...hahahaha...

No comments:

Post a Comment