Saturday, July 16, 2011

cuti lama

mak ai...punyerla bersawang blog diet aku ni..uhuhuhu.......nak kater aku sibuk manjang mmg tipu sangatlakhen...neway aku mmg sangat salute la pada semua blogger2 yang masih berdiet dan kip on berdiet atas macam2 alasan dan sebab...so aku pon xnak terkecuali jugak....masih berdiet dan trus berdiet walaupon selalunya diet itu kecundang di tengah jalan...

cuma satu je yang x kecundang..semangat nak kurus!! yang ni je selalu jadi pemangkin untuk aku truskan lagi kurangkan berat badan...saban hari demi hari..macam2 cara akan aku pk kan...tapi tula..ade yang menjadi...ade yang hangat2 tahik ayam...tapi x pe janji diri sendiri bahagia...ape org nak kata...pedulikan!!!

kawan2 seperjuangan di luar sana camne? korang punyer semangat diet ok lagi x? cuma ada satu berita gembira tersangat yang aku nak share ngn korg semua..bahawa.....aku ni kan gemok sampai sangat bermasalah untuk period kan...itu pon kalau ada yang masih ingat entry lama2 aku dulu tuh....
*gambar ni tipu semata..aku blom macam ni lagi..haha

so bulan ni...alhamdulillah...agaknya disebabkan ada pengurangan berat siiiiikiiiitttttttttttttt~~ ni yang buatkan period aku dah keluar dengan normalnya......dah lama aku tak rasa sakit senggugut..merasa pakai pad yang dah lama x penah ada dalam list barang2 keperluan...alhamdulillah...aku masih berpeluang merasainya..mmg sakit tapi aku rasa lega...lega tersangat2...at least aku rasa aku pompuan normal macam org lain jugak...tanpa supplemen..tanpa amik ape2 ubat doktor..ia hadir...WEEhuuuuuuuuuuuuu!!!~~

No comments:

Post a Comment