Wednesday, August 17, 2011

12-16 ramadhan-cuti dengan jayanya

maka..dengan berakhirnyer 16 ramadhan semalam..habis sudah "cuti" aku di bulan puasa penuh barakah ini....
mmg macam banyak jugakla nak ganti...uhuhu...

so disebabkan aritu ade balik kampung..dan kat kampung ade penimbang digital yang besh...aku pon timbang la...konon rasa macam dah kuwus....tapi pas timbang..rasa pelik..pelik sebab apesal x de turun langsung!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sedih..geram..bengang sume ade..uhuhuhu.....

tapi tula...aku ade terjumpa this fact..."kadang2 org berdiet x turun berat badan..tapi die loose in term of inches..." aku tatau la kalo aku syok sendiri ke ape..tapi mmg berat x turun tapi baju2 spashly seluar jeans dah jadi sangat longgar..sampi x payah remove kancing terus melorot turun..sampai rasa macam kna pakai tali pingggang all the time..naik malu asek nk tarik2 seluar kat khalayak ramai....hape2 tah....tapi macam x logik jek asal xde turun langsung!!! uhuhuhu


jadi malam tu..aku dengan bahagia..p makan sate endut dekat T.o.T (taman orang tua) dekat sebelah KAMDAR kat pekan ipoh tuha..haha...selamat bercucuk2 dan berlidi2 aku baham! mmpos la..malas nk jaga..rasa give up pon ade kadang2..menci tau..uhuhuhu....

2 comments:

  1. kak aini..mmg betul kdg2 xturun berat bdn tp kurang inci..lin nye jeans size 35 tu pun dh longgar la kak....

    ReplyDelete
  2. eh? mmg camtu la kot kan...so jom sabar jela..huhu

    ReplyDelete