Tuesday, August 9, 2011

8 ramadhan-mencari nahas

aku kan baru jek baik dari demam.......so semalam adalah hari ade pasar malam depan UNIKOP ni...so nak tanak...disebabkan k.zila nak beli ayam..so gigih jugela kaki masuk dalam pasar....paling tak best ialah..aku dok terkecur-kecur dengan satu gerai jual air jus semata....die blend all the fruits and masuk dalam plastik RM2 je satu....

so...aku dok pk punyer pk..telan air liur berkali2 walopon air liur macam ade xde je dah sebab dah petang kan...so..terbeli la jugak..amik kaw! air jus tembikai terbaik satu!!! ohoho..nk lagi power balik umah sewa..masuk peti ais plak tembikai tu..fuh memng sedap la khen!

masa berbuka...k.zila bawak kuar satu tupperware isi durian siap kopek dari peti ais jugak..wah...durian sejuk campo dengan tembikai jus sejuk.....sedap!!! sangat sedap! elok2 plak untuk orang baru baik demam macam aku ni kan....hoho

so..biler berbuka..semua bersatu padu dalam perut......xsampai 5 minit...mata berpinar2+ tekak loyar rasa nak muntah..uhuhuhu...demn!! efek sungguh dasyatttttttttttt~~..so nak bagi neutral...aku minum air limau masam2 tanpa gula..uhuhu...terus...zappppppppp! tido!

No comments:

Post a Comment