Monday, April 9, 2012

dah sihat

alhamdulillah...keadaan diri sendiri dah makin sihat dan pemikan juga semakin normal..syukur..
kalau tak asek rasa sume x kena je..tambah plak dah kawen ni privacy untuk bermalas2 dah x boleh ade. kang tah ape mak men dan keluarga akan kutuk apasal aku..

so..nak xnak byk tabiat buruk masa bujang dulu dah kna buang terutama skali bangun lambat..mandi lambat..malas sapu sampah dan mop lantai..uhuhuhu

now aku serba serbi kena buat..eanda yang aku suka buat iaitu masak dan makan juga xdapat di kembangkan lagi sbb dapur itu bukan milik aku..ia milik mak men...so nak tanak..aku pasrah...time mak men ke vietnam 4 hari bercuti...aku ape lagi....masuk dapo tiap2 hari masak best2 mengikut ape yg aku teringin..yeah! tapi bila mak men dah balik..aiseh..bakat harus di pendam..xleh wat2 terer sbb mak men itu lagi terer okay! huhu

cara berbeza memey akan buatkan kami nampak x ngam bila kat dapor dan aku akan buat2 bodo n x reti semua benda..haha..bialah..malas nk berlagak hebat serba serbi..nnti kna kutuk..aku mesti down x bertempat..ckuplah sekadar sepupu2 yang merasa ape aku masak aritu kater..."k.sue masaka sedap gile masak cik bulat xde" yeahahahaha..amik kau...ingat aku x reti ape2 ke..lalala...

eh dah nape membebel pasal mak men..tidak2 bukan mengumpat dia cuma rasa lega sbb dah sihat..haha...
skang ni hati selalu rasa x best bila nak pegi umah kakak..mak kandung ade situ..tapi mak men pon ade jugak kat klang niha..suami plak mungkin rasa x best bila dok umah kak..erm..cemana eh nak hilangkan rasa serba salah ni..walaupon selalu encik suami kater " amboi, dok umah kakak mentang2 ade mak die terus x ingat die kan' erm... apakah...masa kat umah mak men...aku pon buat2 x ingat die jugak..dok buat hal sendiri jugak..hm... bersalahkah aku!!! menci tau..uhuhu...abaikan!

Tq to sahabat yg ke utarakan untuk try bantal panas/ tungku moden ni... memey terbaik..aku dah beli satu..haha...berkesan..dpt legakan senggugut tu.. dulu masa sekaloah aku guna iron..panaskan lapik kain then letak iron tu..now ade bantal ni...lebih senang n best....beli2 murah je ni weh.... aku siap beli untuk kakak n mak aku skali..hehe...

No comments:

Post a Comment