Friday, August 20, 2010

4th day-9th day

ha..amik ko dari jarak2 hari yg tertera xde update dari aku..bukan pasal pe..pasal aku xleh pose..mmg beginila lumrah wanita..kalau x kena awai2..kena tgh2..kalo tidak tunggu jela ujung2...msti terabur punyer biler makcik tuh dtg...ahahaha

tapi yg pasti ada 2 sebab je untuk makcik tidak berkunjung...
1) ko pregnant
2)ko ada problem hormon

so..aku b4 dis..mmg juara puasa penuh...smpai kena amik pil hormon wa ckp lu..dissbkn aku x kawen g..xkan aku pregnant plak kan..mmg sungguh luar tabiat la begitu...so..sejak2 amik pil hormon 21 days...mmg makcik aku marey dgn baiknyer dan pegi juge dengan baiknyer..ahahaha...

so..sepanjang makcik berkunjung...mmg aku makan dengan senang hatila...xpose la katerkan..mmg aku da plan dah..nk act mcm org2 puasa jugak..tp dan2 la aku mual2..penin2..lapar yg xbley dibendung..nyampah btoi aku..

so mmg aku membeli belah secara luarbiasa la kat bazar..balik umah bapak aku juge membeli belah...demn! campo dua2??mmg x ke haru nk merabihkannya...selaku aku yg xpose dan lapa luarbiasa nih..mmg akan hentam semua la smpai ke lewat malam..adesss..berat rasa naik balik dah...camno nih..baru cam turun 0.5 kilo...ko naik mcm dah 2 kilo...xtaula aku...:(

p/s : suke nk nyesal pas dah hentam berbagai juadah...so arini jika diiznkan Allah...mkcik dah pegi...mmg aku mahu poser semula..yah2...truskan program berdiet yg tergendala itu!! yah!! (suke semangat melampau..las2??....) ahahaha

No comments:

Post a Comment