Tuesday, August 24, 2010

14th day

mmg cepat masa berlalu....

so harini..misi masih diteruskan..tp cabaran harini mmg durjana sungguh la khenn...

so kiter stat ngn menu yg diambil pada hari ini

sahur..
nasik separuh
telur dadar suku
sotong(balance berbuka)

berbuka...
**ini part paling durjana wa ckp lu weh! adoi..hehehe
nasik separuh
ayam 2 ketoi (satu masak tomato+satu masak kicap)
udang petai 8 ekor
paru/lempung
sotong sambal(2 ketoi)
sayur ape tah masak lemak cili padi
bubur gandum
kuih mmg berjenis2(terlalu byk jenis sampai xleh nk describe) haha
air..sume air manis(dari sarsi,honey dew..sampai ke kopi o')
buah2an secukup rasa...

hahaha.amik ko..kn durjana tuh menu berbuka aku arini..mane idaknyer...abang aku blnje satu family g berbuka bufet ramadhan kat padang polo ipoh ni..dala murah...rm19.90 je per head.lauk plak tuh byk nk mmpus...mmg juling la aku makan..ahahaha..tau2 je..dekat 3 jam melepak kat situ...abah kater.."mkn biar berbaloi2" ahahaha..so amik ko...bengkak perut den nih..mmg berbaloi la khen....ahahaha

p/s: makan2 juge..tp aku still beringt2...mmg aku mkn knyang sgt2 tp kalo korg prasan aku mkn lauk je yg bnyk..hehe..xpekan..hoho:P

No comments:

Post a Comment