Sunday, August 22, 2010

12th day

hm...nampaknyer usaha nk kurus di bulan Ramadhan semakin menjadi sia2...bila mana semalam...(sebelum sahur) aku TER buat spiral macaroni with sosej frozen in peti ice..hoho...(2 pinggan aku hentam mlm tuh..)

so menu untuk ramadhan ke 12 nih....

sahur
nasik 1/2 senduk je
telur mata kobau 1/2
air masak 2 tupperware sederhana
(sahur kalini mkn kureng biler terpk mlm tadi aku hentam macaroni 2 pinggan itu) huhu

berbuka
ada byk lauk...
nekad..xmau makan nasik(tp termkn juge separuh senduk)+kanji bbrapa sudu
hanya ratah2 lauk je..(ratah sampai kenyang) haha
minum air...sejuk dah tentu..huhu

p/s:arini mak aku buat ayam goreng berempah.kemain suke die biler resepi aku bagi menjadi:)hehehe....padahal aku copy dari google search tuh je..ape nama blog tuh..RESEPI RAIDAH

No comments:

Post a Comment