Saturday, November 6, 2010

lat tali lat..town pown o-town!

pinjam pic google ni..sape punyer amik tah..tp inilah d same o town yg aku pegi malam baru ni..hehe:)


aritu adela kami lepak kat o town.o town kat ipoh ade banyak.tp kami pilih o town kat gunung rapat..nmpk happening semacam....aku ni jenis xske juge nk kesana..tp bila ada keyakinan yg melampau hadir dalam diri..aku pergi juga..tmbah2 kawan2 yg nk lepak sama malam tu ialah kawan2 cina..so dari dorg ajak lepak kedai jual arak..jual babi..baik la pegi lepak o town!!

so nih ape yg kami makan..aku mcm agak depress biler ini menunyer dalam gamba sgtla nmpk gempak..dah sampai..ceh!!! sgt x serupa gambau!!


fes thing..aku tgok dalam menu nih...da tertarik dengan rupe bowl ni...nasik steam ayam..hehe
mmg cam comel kan....so..mmg menanti dengan penuh sabar la kan..hehehe...


so biler sampai je..bukak2...erm ok...dalam mmg ada nasi...ayam...halia dan kicap! haha...nasik camni baikla aku masak wat sendiri kat umah je...pasni xmaula oder nasik2 mi2 ke ape kat o town dah! better oder roti die je..sbb nk lepak mmg patutnyer minum secangkir kopi je..hahaha..


tp kopi die..mmg maveles..! aku oder tuh kopi hazel nut..mmg agak enak.

p/s: tp aku rasa pasni mungkin xmau pegi lagila...pas mkn rasa ada x besh sikit...sbb ade terjmpa info2 kata mmg dorg guna daging babi la dalam itu mi!! demn! adakah aku termakan itu juge dalam nasik itu???????? huuuuu~~~ nauzubillah...weksss...tiba2 cam kembang tekak aku! hadoiiiiiiii! nyesal! tp ada halal besar2 kat depan tuh...hm..ape ni..sila la JAKIM ke ape ke....make clear all dis things plz..huk2

No comments:

Post a Comment