Monday, December 13, 2010

menu day 12th - Say No To Nasi

semalam punyer la nih...ehemm.sebelum trlupa baik update cepat2..hehe..
so bekpesnyer mmg mencabar minda jugakla..baper kali dok angkat ttup periuk nasik mak...sbb mak buat NASI LEMAK..siap sambal sutun!! uhuhu..sgt mengiurkan..ni semua angkara syaiton nama S.F...die sengaja suh mak buat..uhuhu...x kesian lgsg kat aku kn yg x buleh nk jamah...


xpe2..bertemankan semangat yg jitu..mmg aku x sentuh pon..xhengen!!!!! nntila abis kontes kalo nk aku leh buat sendiri la...weks! menci!! so hnya ratah soton jela..walopon sotong itu byk kolestrolnyer tapi x kira dah..nk mkn juge..huhuhu...dahla kempunan nasik lemak...:(

so tghari aku x mkn..petang pon xmkn...malam!??? mmg lapar giler...tetiba plak si syaiton S.F ajak g kentaki!!! demn!!! nih sume salah die......sebab die nk belanja...aku memang pantang dibelanja tau...venci sgt!!!!!!! huhu..mmg jahat ini olang....:(
*ini tgn syaiton S.F..huhu

aku dah turun sekilo...harusla naik sekilo lebih pas dah mkn ini!!! KENTAKI!!! uhuhu.....las2 kantoi juge diet x mkn malam aku ni...xpelah...exercise lebih sikit..kata aku kepada diri sendiri..:(

No comments:

Post a Comment