Thursday, December 9, 2010

menu day 8th - Say No To Nasi

 bekpes....yg pastinya ialah biskut SULTANA lagi dengan asam HAW flakes..haha..ini je stok makanan yg ada dalam laci opis...adoi..punyerla dah boring..tapi makan jugak la bagi mengelakkan aku mkn haru biru tengahari nanti..oo..yer aku sempat teramik seulas(sekeping) roti gardenia..haha..itu jela...air pon capai ape yg ade je..sebab dah lewat ke opis..padan muke aku...huhu



lunch...huwaaaa! x sempat makan..sangat sbuk mngalahkan PM..haha..sebab now tgh pulun nk siapkan akaun satu company ni sebab end of dis year aku RESIGN! haha..surat sume dah hantar,..keje baru masih lom dapat...tapi takpe insyaAllah ade..rezeki tu kan di mana2..nak tanak je usaha ..hm...(sudah merepek2)haha..







berbalik pada menu..petang balik keje...aku kelaparan macam gajah!!!haha..bukak  tudung mmg xde ape yg besh dan boleh dimakan melainkan....ikan goreng+masak lemak cili api labu..oi mak...sedapnyer!!! itupon nmpk sedap sebab lapo kan...tapi tak pelah..nasi masih diketepikan dalam soal ni...so meratah ikan goreng+kuah masak lemak..hehe..sodap juge!


malam...adik aku ade buat mushroom sup...so..adela hentam dalam semnagkuk kecil sahaja(tapi 2x) ahahaha..bersama2 cicahan roti 3 keping..hui..sedap sampai xmo benti..tapi cukup!!jangan nk merepek mkn byk2!!baik makan nasi je kalo camtu..






pastu berdancing sampai peluh2..kaki lenguh2...pas kul9..aku dah ZZZZZZZZZZZ~~ hahahaha..

2 comments:

  1. tangkap video ko berdansa wei! hahaha. nk tgk!

    ReplyDelete
  2. xmo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha..giler ko..aku berdansa org dalam umah je buleh tgok...ko!???NO..NO...NO..haha

    ReplyDelete